Hudební léto zahrada Volt
Když jsem navrhoval vizuální identitu pro festival "Hudební léto Zahrada Volt", věděl jsem, že musí být stejně výrazná jako hudba, která tam zaznívala. Takže jsem sáhl po barvách, které doslova křičí „koukni na mě!“, a přidal jsem čitelné písmo, aby si každý návštěvník mohl přečíst program i z druhého konce náměstí – kdyby náhodou zabloudil při hledání stánku s pivem. Celý design jsem šil na míru festivalové atmosféře, takže pokud někdo odešel bez dojmu, že "tohle bylo hudební léto", asi si spletl festival. Výsledek? Vizuální identita, která se nesmazatelně vryla do paměti každého účastníka a podpořila úspěch akce.
You may also like
Agentura regionálního rozvoje
2025
Design, který podpořil networking i atmosféru akce
2024
Hudební léto - Pivovar Volt - 24
2024
Marketing cafe / brand identity
2024
Hudební léto - Pivovar Volt - 25
2025
Design, který nechává promluvit samotné sklo.
2025
Rybu
2024
Nanoczech - vizuální identita konference
2024
Idea camp
2020