Grafický designér připravený posílit váš tým a přinést nové nápady.

...

Design, který podpořil networking i atmosféru akce
2024
Konference Marketing Masters 2024
Design, který nechává promluvit samotné sklo.
2025
Agentura regionálního rozvoje
2025
Rybu
2024
Hudební léto - Pivovar Volt - 25
2025
Hudební léto 24
2024
Marketing cafe
2024
Pro Marketing Café jsem navrhl vizuál, který rozhodně nenechá žádnou hlavu chladnou – hlavně proto, že jsem do něj zakomponoval výrazné ilustrace hlav. Tyhle hlavy měly jediný úkol: přitáhnout pozornost a inspirovat marketingové profíky, kteří sem chodili nejen na výbornou kávu, ale taky pro nové nápady. Celá akce se odehrávala v kavárně a pražírně DOK, kde vůně čerstvě pražené kávy ladila s celkovou atmosférou vizuálu. Výsledek? Spojení kreativity, kávy a marketingu v jednom atraktivním balení, které každého návštěvníka hned vtáhlo do děje.
Nanoczech
2024
Vizuální identia konference o nanotechnologiích, takže jsem musel přijít s motivem, který by vypadal, že by mohl proklouznout i mikroskopem. Řešením byl plující shluk bodů, který evokoval nanotechnologie, aniž by to vypadalo jako učebnice chemie. A co je nejlepší? Neztratil se ani na velkých obrazovkách, takže i ti, co nevidí zrovna nanosvět, si ho mohli vychutnat.
Hudební léto zahrada Volt
2023
Když jsem navrhoval vizuální identitu pro festival "Hudební léto Zahrada Volt", věděl jsem, že musí být stejně výrazná jako hudba, která tam zaznívala. Takže jsem sáhl po barvách, které doslova křičí „koukni na mě!“, a přidal jsem čitelné písmo, aby si každý návštěvník mohl přečíst program i z druhého konce náměstí – kdyby náhodou zabloudil při hledání stánku s pivem. Celý design jsem šil na míru festivalové atmosféře, takže pokud někdo odešel bez dojmu, že "tohle bylo hudební léto", asi si spletl festival. Výsledek? Vizuální identita, která se nesmazatelně vryla do paměti každého účastníka a podpořila úspěch akce.
Idea camp
2020
Ideacamp je projekt, který sice skončil v šuplíku, ale to neznamená, že si nezaslouží pozornost. Vizuál jsem postavil na současné typografii, která byla hravá, ale moderní, a přidal jsem postavu mírně znuděné holky. Ta perfektně vystihovala tu lehce ironickou atmosféru projektu – jako by říkala: „Jo, další nápad do šuplíku, ale co už, jedeme dál.“ Typografie a vizuál pracovaly s myšlenkou, že kreativita je někdy i o tom čekání na ten správný moment.
Back to Top